Bekijk video

Vrumona Altijd Fris 150x150

Onverwachts door je frisdrank voorraad heen en je groothandel kan dezelfde dag niet leveren? Met de Altijd Fris app zit je nooit meer zonder Pepsi MAX, Rivella of een van de andere frisdranken uit het Vrumona assortiment. Bestel nu last-minute voor je horecazaak en krijg het dezelfde dag geleverd. Wel zo fijn met een drukke avond voor de boeg!

Daarnaast biedt de Altijd Fris app gratis bezorging binnen twee werkdagen, al vanaf één kratje fris! Het enige wat je nodig hebt is een KvK nummer. Ideaal om je gasten een keer te verrassen met iets nieuws, zoals onze Russell & Co. Ginger Beer. Bestel nu, en voor je het weet staan we bij jou op de stoep!

Download nu de Altijd Fris app!

App store apple    Google play store

Bekijk hier de veelgestelde vragen over Altijd Fris

  • Algemeen
    1. Wat is de Altijd Fris app?

      De Altijd Fris app is bestemd voor (horeca)ondernemers bij situaties waarin de vaste groothandel een frisdrankproduct niet kan verzorgen; omdat dit niet is opgenomen in het assortiment of er sprake is van een spoedsituatie waarin de vaste groothandel op korte termijn niet kan leveren.

      Bij een 48-uurs levering (1-2 werkdagen) kan je al frisdrank bestellen vanaf slechts één collo en is de bezorging gratis. Deze mogelijkheid is beschikbaar voor alle ondernemers welke ingeschreven staan bij de Kamer van Koophandel. Een ideale manier om kennis te maken met onze innovaties en frisdranken!

      Met een spoedlevering heb je dezelfde dag nog frisdrank geleverd in je zaak, wel zo fijn als de nood hoog is! Deze mogelijkheid is exclusief voor Vrumona-klanten met een samenwerkingsovereenkomst.

    2. Voor wie is de Altijd Fris app bedoeld?

      De app is beschikbaar voor alle (horeca) ondernemers die ingeschreven staan bij de Kamer van Koophandel. Alle ondernemers zijn in staat een 48-uurs bestelling te plaatsen!

      Alleen als Vrumona-klant met een samenwerkingsovereenkomst kun je spoedleveringen voor dezelfde dag plaatsen.

    3. Hoe werkt het?

      Geef op het beginscherm aan of je een bestaande klant bent van Vrumona met een samenwerkingsovereenkomst. Je pikt je bezorgmoment en zoekt de producten uit voor in je winkelmand. Zoek je klant- of KvK-gegevens op, geef het gewenste afleveradres op en betaal vervolgens veilig via iDEAL. Betaling geslaagd? Je ontvangt direct een orderbevestiging per mail. Je bestelling wordt op het afgesproken moment geleverd.

    4. Hoe download ik de app en hoe meld ik me aan?

      De app is beschikbaar in de Apple Store of Google Play Store. Inloggegevens zijn niet vereist; zoek je klant- of KvK-gegevens makkelijk op via je postcode + huisnummer óf aan de hand van je Vrumona-klantnummer / KvK nummer.

    5. Blijven mijn dagelijkse bestellingen lopen via mijn groothandel?

    Reguliere bestellingen blijven gewoon lopen via jouw vaste groothandel. Alleen in het geval jouw vaste groothandel een bepaald frisdrankproduct niet kan leveren, omdat dit niet is opgenomen in het assortiment of er sprake is van een spoedsituatie, is Altijd Fris hiervoor de oplossing.

  • Bestelling en levering
    1. Welke producten kan ik bestellen?
      Via de app bieden we de volgende verpakkingen aan: horeca glas (20cl), blik (33cl), pet fles (50cl), PRB (1.1L) en postmix (10L). De beschikbare merken in de app zijn: Pepsi, Royal Club, Rivella, Sourcy, Caleb’s, Russell & Co., 7UP, Gatorade en Sisi. Bekijk het huidige assortiment snel in de app!

       

    2. Wat zijn de bezorgmogelijkheden en kosten?
      De bezorging is geheel gratis als je kiest voor de 48-uurs levering (binnen 1-2 werkdagen geleverd). Bij een spoedlevering worden er slechts € 9,99 bezorgkosten in rekening gebracht (dezelfde dag geleverd, indien je voor 14.00 uur besteld op werkdagen en voor 10.00 uur op zaterdag).

       

    3. Is de spoedlevering voor elke ondernemer beschikbaar?
      De spoedlevering is exclusief een service voor klanten met een samenwerkingsovereenkomst met Vrumona.

       

    4. Kan ik een ander afleveradres opgeven?
      Ja, indien je een ander afleveradres wenst dan de bij ons bekende adresgegevens kun je dit eenvoudig opgeven in de app voordat je de bestelling plaatst.

       

    5. Wat zijn de bezorgtijden?
      Bij een 48-uurs levering heb je de bestelling binnen 1-2 werkdagen binnen. Bij een spoedlevering is dit uiteraard sneller: als je op een werkdag (ma t/m vrij) voor 14.00 uur besteld, word je bestelling voor 20.00 uur bezorgd. Op zaterdag dien je voor 10.00 uur te bestellen om de bestelling voor 20.00 uur binnen te hebben.

       

    6. Wat zijn de bezorgtijden op feestdagen?
      Op Tweede Paasdag, tweede Pinksterdag en Hemelvaartsdag dienen spoedleveringen voor 10:00 uur geplaatst te worden. De bestelling wordt dezelfde dag geleverd voor 20:00 uur.

    7. Hoeveel moet ik minimaal bestellen?
      Er is geen minimale afname bij een 48-uurs levering (1-2 werkdagen, gratis bezorging). Bij de spoedlevering bedraagt de minimale afname 8 colli (bezorgkosten €9,99).

       

    8. Kan ik ook bestellen via de website?
      Nee, dit kan alleen via de Altijd Fris app.

       

    9. Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren nadat ik deze heb betaald?
      Nee, nadat je de bestelling hebt betaald is deze definitief en zal deze worden doorgezet naar onze logistieke partner.

       

    10. Kan ik mijn emballage direct retour sturen als er een bestelling wordt geleverd?
      Voor een soepele afwikkeling adviseren we je om kratten met lege flessen in te leveren bij je reguliere groothandel.

       

    11. Bezorgen jullie overal?
      We bezorgen overal in Nederland, behalve op de Waddeneilanden.
  • Betaling en factuur
    1. Verschillen jullie prijzen van de prijzen bij de groothandel?
      Iedere groothandel en Altijd Fris zijn vrij hun eigen prijzen te hanteren.

       

    2. Krijg ik een factuur met btw-vermelding zodat ik het bedrag kan terugvorderen?
      Ja, je ontvangt een digitale factuur met een aparte vermelding van het btw-bedrag.

       

    3. Wordt de afname via de Altijd Fris app voor Vrumona-klanten verrekend met de einde jaar korting?
      Ja.

       

    4. Kan ik de bezorgkosten verhalen bij mijn Vrumona-accountmanager?
      Nee, de bezorgkosten komen voor je eigen rekening.
  • Contact
    1. Waar kan ik een storing in de app melden?
      Vervelend dat de app een storing heeft! Neem snel contact met ons op via altijdfris@vrumona.nl.

       

    2. Waar kan ik terecht met vragen over de levering?
      Voor vragen over de levering kun je contact opnemen met FOOX Groothandel, onze logistieke partner. Zie
      hier de contactgegevens van de dichtbij zijnde vestiging in jouw buurt.
  • Meer vragen?
    We hebben geprobeerd om alles zo duidelijk mogelijk voor je te maken, maar we snappen dat je misschien toch nog een vraag hebt. Geen probleem! Stuur een email naar altijdfris@vrumona.nl en laat het ons vooral weten!