Bekijk video

Overal. Altijd. Fris. 

Onverwachts door je frisdrank voorraad heen en een drukke avond voor de boeg in je zaak? Met de Altijd Fris app zit je nooit meer zonder Pepsi MAX, Rivella of een van de andere frisdranken uit het Vrumona assortiment. Bestel nu last-minute extra fris voor je horecazaak en krijg het dezelfde dag geleverd.

Daarnaast biedt de Altijd Fris app jou gratis bezorging binnen twee werkdagen, al vanaf één kratje fris. Ideaal om je gasten een keer te verrassen met iets nieuws, zoals onze Russell & Co. Ginger Beer. Bestel nu, en voor je het weet staan we bij jou op de stoep!

Download nu de Altijd Fris app!

App store apple    Google play store

Bekijk hier de veelgestelde vragen over Altijd Fris

  • Algemeen

    1. Wat is de Altijd Fris app en hoe werkt het?
    Via de Altijd Fris app kan je eenvoudig frisdrank bestellen. Met een spoedlevering heb je dezelfde dag nog frisdrank geleverd in je zaak, wel zo fijn als de nood hoog is! Bij een reguliere levering kan je al frisdrank bestellen vanaf slechts één collo en is de bezorging gratis! Hoe werkt het? Je pikt je bezorgmoment en zoekt de producten uit voor in je winkelmand. Zoek je klantgegevens op, geef het gewenste afleveradres op en betaal vervolgens veilig via iDEAL. Betaling geslaagd? Dan word je bestelling op het afgesproken moment geleverd!

     

    2. Voor wie is de Altijd Fris app bedoeld?
    De app is bestemd voor alle Vrumona-klanten met een samenwerkingsovereenkomst, ongeacht je vaste groothandel. We streven ernaar de app zo snel mogelijk beschikbaar te maken voor alle ondernemers, ook zonder een samenwerkingsovereenkomst met Vrumona. Particulieren kunnen helaas geen bestellingen doen via de app.

     

    3. Hoe download ik de app en hoe meld ik me aan?
    De app is beschikbaar in de Apple Store of Google Play. Inloggegevens zijn niet vereist; zoek je klantgegevens makkelijk op via je postcode + huisnummer óf aan de hand van je Vrumona-klantnummer. Dit nummer is op te vragen via je accountmanager.

  • Bestelling en levering
    1. Welke producten kan ik bestellen?
      Via de app bieden we het horeca glas assortiment aan van de volgende merken: Royal Club, Rivella, Sourcy, Pepsi, 7UP, 7UP Lemon Lemon, Russell & Co, Sisi en Caleb’s. Daarnaast zijn ook de volgende merken te verkrijgen in Bag in Box: Sisi, 7Up, Pepsi MAX, Pepsi en Royal Club Tonic, Bitter Lemon en Cassis en in 1.1l PRB: Sisi, 7Up, Pepsi MAX, Pepsi, Rivella, Royal Club Tonic, Bitter Lemon en Cassis. 

       

    2. Wat zijn de bezorgmogelijkheden en kosten?
      De bezorging is geheel gratis als je kiest voor de reguliere levering (binnen 1-2 werkdagen geleverd). Bij een spoedlevering worden er slechts € 9,99 bezorgkosten in rekening gebracht (dezelfde dag geleverd, indien je voor 14.00 uur besteld op werkdagen en voor 10.00 uur op zaterdag).

       

    3. Is de spoedlevering voor iedereen beschikbaar?
      Op dit moment is de spoedlevering alleen beschikbaar voor klanten met een samenwerkingsovereenkomst met Vrumona.

       

    4. Kan ik een ander afleveradres opgeven?
      Ja, indien je een ander afleveradres wenst dan de bij ons bekende adresgegevens kun je dit eenvoudig opgeven in de app voordat je de bestelling plaatst.

       

    5. Wat zijn de bezorgtijden?
      Bij een reguliere levering heb je de bestelling binnen 1-2 werkdagen binnen. Bij een spoedlevering is dit uiteraard sneller: als je op een werkdag (ma t/m vrij) voor 14.00 uur besteld, wordt je bestelling voor 20.00 uur bezorgd. Op zaterdag dien je voor 10.00 uur te bestellen om de bestelling voor 20.00 uur binnen te ontvangen.

       

    6. Hoeveel moet ik minimaal bestellen?
      Er is geen minimale afname bij een reguliere levering (1-2 werkdagen, gratis bezorging). Bij de spoedlevering bedraagt de minimale afname 8 colli (bezorgkosten €9,99).

       

    7. Kan ik ook bestellen via de website?
      Nee, dit kan alleen via de Altijd Fris app.

       

    8. Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren nadat ik deze heb betaald?
      Nee, nadat je de bestelling hebt betaald is deze definitief en zal deze worden doorgezet naar onze logistieke partner.

       

    9. Kan ik mijn emballage direct retour sturen als er een bestelling wordt geleverd?
      Voor een soepele afwikkeling adviseren we je om kratten met lege flessen in te leveren bij je reguliere groothandel.

       

    10. Bezorgen jullie overal?
      We bezorgen overal in Nederland, behalve op de Waddeneilanden.

       

    11. Bezorgen jullie op en rond feestdagen?
      Dit verschilt per feestdag. De exacte bezorgtijden communiceren we ruimschoots op tijd.
  • Betaling en factuur
    1. Verschillen jullie prijzen van de prijzen bij de groothandel?
      In de app worden detailhandel adviesprijzen gehanteerd.

       

    2. Krijg ik een factuur met btw-vermelding zodat ik het bedrag kan terugvorderen?
      Ja, je ontvangt een digitale factuur met een aparte vermelding van het btw-bedrag.

       

    3. Wordt de afname via de delivery app voor Vrumona-klanten verrekend met de einde jaar korting?
      Ja.

       

    4. Kan ik de bezorgkosten verhalen bij mijn Vrumona-accountmanager?
      Nee, de bezorgkosten komen voor je eigen rekening.
  • Contact
    1. Waar kan ik een storing in de app melden?
      Vervelend dat de app een storing heeft! Neem snel contact met ons op via altijdfris@vrumona.nl.

       

    2. Waar kan ik terecht met vragen over de levering?
      Voor vragen over de levering kun je contact opnemen met FOOX. Zie hier de contactgegevens van de dichtbij zijnde vestiging in jouw buurt.
  • Meer vragen?
    We hebben geprobeerd om alles zo duidelijk mogelijk voor je te maken, maar we snappen dat je misschien toch nog een vraag hebt. Geen probleem! Stuur een email naar altijdfris@vrumona.nl en laat het ons vooral weten!