Visie: Voor elke dorst een gezondere keuze

De frisdrankmarkt is in verandering, ingegeven door veranderende wensen en keuzes om bewuster en gezonder te leven. Vrumona wil klanten en consumenten helpen om die gezondere keuze gemakkelijker te maken. Dit betekent dat we voor iedere dorst een gezondere keuze willen aanbieden. Om dit te bereiken richten we ons op vijf strategische gebieden. 
  • Maak het verschil met gezondere keuzes

    Hoeveel suikerklontjes zitten er eigenlijk in een glas cola? Is een light-frisdrank echt gezonder? En hoe zat het ook al weer met aspartaam?

    Maak het verschil met gezondere keuzes
  • Win met krachtige klassiekers

    Cola, sinas, lime, tonic. Het zijn nog altijd de bestverkopende frisdranken. Echte klassiekers.

    Winnen met klassiekers
  • Voeg waarde toe door de klant centraal te stellen

    Goed begrijpen wat onze klanten willen en daarop inspelen om sterker en succesvoller te worden.

    Waarde toevoegen
  • Slim ondernemen door te blijven vernieuwen

    Nieuwe dranken, spelers en verkoopkanalen schieten als paddenstoelen uit de grond. Kansen te over!

    Innoveren en vernieuwen
  • Organize2win

    Wat kunnen we aan onszelf en aan onze processen verbeteren om ambities in deze veranderende markt te realiseren?

    Organiseren om te winnen
Vrumona_visie_pijler11_400x400

Maak het verschil met gezondere keuzes

Door het verschil te maken met het bieden van gezondere keuzes, spelen we in op de veranderende wensen om een gezondere keuze te maken. 
De discussie over suiker is overal. In de media, aan de keukentafel thuis, en in de politiek. We leven steeds gezonder en kiezen voor een actievere levensstijl met producten die daarin passen. De komende jaren zullen we daarom het merkenportfolio aan gezondere frisse dranken verder uitbreiden en optimaliseren.

We verminderen de kilocalorieën, toegevoegde suikers en kunstmatige toevoegingen en laten het aantal natuurlijke producten groeien. Smaak is daarbij leidend: gezonder moet natuurlijk ook lekker zijn!   
Lees verder
Vrumona_visie_pijler2_400x400

Win met krachtige klassiekers

De wens naar gezondere alternatieven geldt ook voor onze klassiekers. De afgelopen jaren hebben we met verschillende innovaties - denk aan PepsiNext, Pepsi Max en Royal Club Shandy - hard gewerkt aan het behoud van een sterk klassiekersportfolio.
Klassiekers zoals Pepsi, Sisi, 7UP en Royal Club, hebben al jarenlang een bijzondere en belangrijke rol in onze portfolio. Ze zijn krachtig ‘oud en vertrouwd’, maar kunnen ook met de kleinste innovatieve verbeteringen verrassen. 

Lees verder
Vrumona_visie_pijler3_400x400

Voeg waarde toe door de klant centraal te stellen

De verandering in de markt, de enorme hoeveelheid (product)keuzes, de discussie over natuurlijke en gezondere producten en veranderende wensen beïnvloeden de vraag van onze klanten. We maken het verschil door zowel onze klanten als diens klanten goed te begrijpen en hun wensen op de allereerste plek te zetten.
Hierbij geldt de stelregel: meten is weten. We gebruiken trends, onderzoeken en data om het gesprek aan te gaan en daarmee tot maatwerk voor onze klanten te komen. Alleen op die manier kunnen we écht waarde toevoegen. 
Lees verder
Vrumona_visie_pijler4_400x400

Slim ondernemen door te blijven vernieuwen

De markt, de wensen van de consument en de concurrentie veranderen steeds sneller. Kansen te over, en die pakken we graag om voor te blijven lopen op de rest! Slim zaken doen, snel handelen, de status quo ter discussie stellen en waar kan, risico´s durven nemen.
Concreet houdt dit in dat het bedenken en creëren van inspirerende innovaties een essentieel onderdeel wordt. En dit doen we niet ‘op gevoel’ maar op basis van inzichten uit de markt. Onze wil om te vernieuwen, flexibiliteit, snel en slim handelen en ‘alles-kan-mentaliteit’ maken samen het onderscheidend vermogen van Vrumona.
Lees verder
Vrumona_visie_pijler5_400x400

Organize2win

De strategie ´Organize2Win´ komt neer op het optimaliseren van processen, verhogen van efficiency en het verduidelijken van verantwoordelijkheden. Maar ook zorgdragen dat iedereen gezond is en zich blijft ontwikkelen.
De randvoorwaarden moeten dus goed zijn als het gaat om mensen, middelen en systemen. Organize2Win gaat over de organisatie beter maken, zodat iedereen makkelijker en beter zijn werk kan doen. Op kantoor én bij onze klanten.
Lees verder