Over Vrumona

Vrumona is dé innovatieve dorstlesser met gezondere en gedurfde keuzes voor iedereen. Met een gevarieerd merkportfolio van krachtige klassiekers en innovatieve producten spelen we in op de veranderende wens van consumenten. 

  • Maak het verschil met gezonde keuzes

    Hoeveel suikerklontjes zitten er eigenlijk in een glas cola? Is een light-frisdrank echt gezonder? En hoe zat het ook al weer met aspartaam?

    Maak het verschil met gezondere keuzes
  • Win met krachtige klassiekers

    Cola, sinas, lime, tonic. Het zijn nog altijd de bestverkopende frisdranken. Echte klassiekers.

    Winnen met klassiekers
  • Voeg waarde toe door de klant centraal te stellen

    Goed begrijpen wat onze klanten willen en daarop inspelen om sterker en succesvoller te worden.

    Waarde toevoegen
  • Slim ondernemen door te blijven vernieuwen

    Nieuwe dranken, spelers en verkoopkanalen schieten als paddenstoelen uit de grond. Kansen te over!

    Innoveren en vernieuwen
  • Organize2win

    Wat kunnen we aan onszelf en aan onze processen verbeteren om ambities in deze veranderende markt te realiseren?

    Organiseren om te winnen

Wil je werken bij Vrumona?

Sinds 1968 is Vrumona onderdeel van Heineken N.V.. Wil je graag bij Vrumona werken? Klik dan op onderstaande button en vind jouw nieuwe baan!

Bekijk vacatures

Geschiedenis

Vrumona heeft een rijke geschiedenis met al meer dan 70 jaar Nederlandse ondernemersschap. Ontdek hier alle belangrijke momenten in onze geschiedenis.
Lees meer >
Vrumona-Wist-je-dat

Wist je dat?

Wist je dat de samenwerking tussen Vrumona en Pepsico al in 1948 is gestart?

Ben jij nieuwsgierig naar meer weetjes over de verschillende merken van Vrumona?

Royal Club

Sinds 1939 was de Rotterdamse fabrikant Tims eigenaar van het merk Royal Club. Het portfolio van Royal Club bestond uit de smaken Royal Club Indian Tonic, Bitter Lemon en Ginger Ale. In 1965 kocht Vrumona het merk Royal Club.

Pepsi

Pepsi MAX al sinds 1993 in Nederland verkrijgbaar is?

Rivella

Rivella de allereerste light frisdrank in Europa is?

7UP

Een succesvolle 7UP reclamecampagne die in 1967 gestart werd, de 7UP 'uncola' campagne was? 7UP het verfrissende alternatief van cola!

Mountain Dew

Mountain Dew zijn roots heeft in de skatewereld?

SiSi

Alle producten van SiSi het IKB logo dragen? Dit betekent dat de producten van SiSi een gezondere keuze zijn in vergelijking met veel andere fris- en fruitdranken.
Lees verder

Vrumona is aangesloten bij..

Vrumona is aangesloten bij het Kenniscentrum Zoetstoffen en de Nederlandse vereniging Frisdranken, Waters, Sappen

Kenniscentrum Zoetstoffen

De doelstelling van het Kenniscentrum Zoetstoffen is om informatie over zoetstoffen beter toegankelijk te maken en misverstanden uit de wereld te helpen op basis wetenschappelijk onderbouwde feiten.

www.zoetstoffen.nl

Nederlandse vereniging Frisdranken, Waters, Sappen

De Nederlandse vereniging Frisdranken, Waters, Sappen (FWS) is de brancheorganisatie voor de frisdranken-, water-, sappen- en siropenindustrie. Bij FWS zijn alle in Nederland gevestigde producenten van frisdranken, waters, sappen en siropen aangesloten. 

www.fws.nl

Lees verder